Elle

Min lillebror Stefan befinner sig i Australien, han och hans kompis Oskar reser runt och lever livet!
Imorse ringde han (det var första gången sen han åkte i början av januari) och det var så skönt att höra hans röst och jag blev lite förvånad och väldigt glad att han betalade så mycket för att prata med syrran ;-)
Just nu befinner de sig i Tasmanien där de ska uppleva lite av vildmarken och när jag pratade med honom nu på morgonen så hade de skaffat fiskekort och utrustning och skulle försöka sig på lite fiske.


Stefan

Bilden är lånad från deras blogg http://solfaktor50.devote.se


När jag kom hem från lunchen så tömde jag postboxen och där låg mitt första nummer av Elle interiör! Jag fick prenumerationen av min lillebror i julklapp, vilket sammanträffande att tidningen kom nu, när jag precis pratat med honom, det första numret skulle egentligen ha kommit i början av januari...

Elle interiör

Jag ska sitta med tentan en liten stund till och sen får njuta av Elle!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh Tassie... får lite flashbacks. Jag var där och vandra i tio dagar, helt underbar ö! Å vänliga människor. Suck... hoppas jag tar mig dit igen...

2011-02-10 @ 18:43:11
Postat av: Kristin

Vad kul att du har vart där =0) det verkar som om de flesta jag känner som har backpackat I australien inte har varit i Tasmanien så det var kul att höra att du har vart där ;-). KRAM

2011-02-10 @ 18:54:32
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Stefan

Vad sot du ar syrran!Tassie var underbart! Snart vantar Whitsundays och segling! Du far halla koll pa bloggen! :)KRAM

2011-02-27 @ 03:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0