Frukost på sängen! Åskan och blixten är hä...

img_9987 (MMS)

Frukost på sängen! Åskan och blixten är här och hälsar på så jag skippar datorn nu och bloggar från mobilen. Även den här morgonen börjades med yoghurt och färska bär :-). Och om en stund bär det av till gymet, träningsvärken från igår börjar infinna sig, vi får ser hur det känns imorgon efter dagens träningspass, jag hoppas att jag kan ta mig ur sängen ;-). Jag hoppas också att det har slutat regna om en stund för det här skyfallet vill jag inte gå ut i... Efter träningen blir det nog en sväng på stan (lite beroende på vädret) och ikväll ska vi bort på middag. Det här blir en riktigt bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0