Hummerpasta

När jag och Håkan var på Capri så åt vi den dyraste pastan vi någonsin ätit. Det var, som vi förstod det, dagens tips så vi tänkte att det skulle vara ungefär i samma prisklass som det andra som fanns på menyn, men så var det inte.

Det är det godaste vi har ätit hittills på resan, och den godaste hummern jag någonsin ätit!



Till förrätt blev det tomat- och mozzarellasallad, det är så gott!


Pasta med hummer till varmrätt




Jag njuter av utsikten


Håkan utanför restaurangen


Jag fick en tallrik med ett recept på, antagligen för att vi var så bra kunder ;-). Jag hoppas att den håller tills vi kommer hem, den kommer att bli ett kul minne från den upplevelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0