Kvällens middag

Det blev orientalisk fläskfilé till middag ikväll. Den består av fläskfilé, som tillsammans med banan, grädde och jordnötter har gosat till sig i ugnen.
Receptet hittar ni här, då använde jag kyckling men det fungerar lika bra med fläskfilé =0).

Så gott! Imorgon är det dags för mig att börja tänka på vad och hur mycket jag stoppar i mig. Under semestern så har jag inte haft några regler vad gäller kosten och det har varit så skönt att bara njuta (det har nästan inte blivit något godis alls, otroligt men sant ;-) av god mat och dryck. Men att dricka vin varje dag är något jag bara gör när jag är på semester, så ikväll blev det vatten och det får bli lite glesare mellan vinkvällarna närmsta tiden...

 

Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0