Mot Capri

Idag ger vi oss av från Rom. Vi har hyrt en bil och ska köra till Capri via Neapel. Eller, det är rättare sagt Håkan som ska köra för jag är inte intresserad av att köra bil här. Jag hade gärna tagit tåget, men Håkan ville köra så då är det okej för mig.

Det ska bli rätt skönt att slippa solen idag, trots att vi gjorde vårt bästa att undvika solen igår så blev jag lite röd på näsan, bröstet och smalbenen (där jag till och med fick soleksem), så en dag utan sol blir perfekt!

Vi får se hur det är med internet på hotellet på Capri, förhoppningsvis är det bättre än det här hotellet, det kanske till och med finns på hotellrummet, vem vet? Jag håller tummarna för det iallafall.


Den här bilden togs på avslutningsmiddagen med kören i tisdags kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt ni verkar ha det! Men du... hur gick det på tävlingen??? Längtar tills ni kommer hem så vi får träffas och du får berätta allt om er semester. Kram

2011-07-07 @ 10:27:25
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0