Mot Sicilien!!!

Nu bär det av in till fastlandet igen. Vi ska ta båten till Neapel, därefter ska vi hitta Hertz och den här gången ska det förhoppningsvis finnas en bil till oss så att vi kan ta oss ner till Sicilien.

Båtresan ut till Capri var inte rolig, det gungade hela tiden och jag fick koncentrera mig på att inte kräkas på Håkan, jag klarade hela resan utan att få upp någonting så jag hoppas på detsamma nu på tillbakaresan. Det bästa vore om det var lugnt i vattnet så att båten inte gungade alls...jag håller tummarna för det =0).



På vägen dit fotade jag Vesuvius från båtfönstret. Vi skulle egentligen ha tagit bilen dit påväg till Capri men eftersom det blev tåg istället så fick vi nöja oss med att fota den på avstånd =0).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0