Och den ljusnande framtid är vår...eller?

Det var tänkt att jag skulle läsa företagsekonomi B (distanskurs) på Örebro universitet till hösten men när jag var inne på studera.nu häromdagen så visade det sig att den kursen var inställd :-(. Det var inte riktigt vad jag hade räknat med, men efter lite eftersökningar så har jag nu kompletterat min ansökan med två nya kurser. Nu håller jag tummarna för att jag kommer in trots att det är en sen ansökan.


Fina Anton när vi var på stan häromdan. Han provade mina solglasögon.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken otur! Typiskt att kurser bara blir inställda sådär :( Hoppas du kommer in på det du sökt så du har något att göra i höst.

2011-07-22 @ 14:32:47
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0