Skattkistan

Ojojoj, jag är helt slut! Vi bestämde oss för att inte köra supermycket kondition så jag mår helt okej. Jag kommer att ha en grym träningsvärk imorgon men det känns bara skönt (lätt att säga nu innan den har slagit till ;-).


Igår kom min bror med familj över för att ta hem en skattkista som jag hade införskaffat åt dem i Lund.

Glada Edvin


Kistan ser ut såhär


Kistan hittade jag på Erikshjälpen i Lund, jag kom dit precis när butiken öppnade och det var minst 50 personer som stod och köade när jag kom dit, det är helt otroligt att det är så populärt! Men det är inte så konstigt egentligen, det finns så mycket fina och annorlunda saker och möbler där, jag älskar Erikshjälpen!


Inpackad i bilen för en färd mot Västerås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0