The Carrie Diaries

Vi har en riktigt lugn eftermiddag/kväll. Jag ska sätta igång med kvällsmaten nu och sen är det TV-soffan som gäller, jag är inte så intresserad av fotbollen när inte Sverige spelar men vi har bara en TV här i Lund så då får det bli så.

Jag har börjat på en ny bok idag, jag har bara hunnit några sidor så jag kan inte ge något betyg än. Den här boken fick jag av Håkan i förlovningspresent (+ annat som ni ska få se senare). Jag har läst en del böcker på engelska den här sommaren och trivs bra med det så det var kul att den här också var på engelska.


En snygg bok!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har du shopaholic-serien? Får jag låna den på semestern i så fall?

2011-07-18 @ 23:33:15
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Ja, det flesta böckerna ;-) på engelska. Du kan få dem på onsdag om du påminner mig =0).

2011-07-19 @ 00:30:41
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0