Cityfestivalen

God morgon!

Idag är det shopping och ärenden som står på att göra-listan. Det är en del saker som ska införskaffas inför resan, jag ska försöka att hitta svarta kläder så att jag har fler konsertoutfits, jag har en känsla av att det kommer att bli rätt svettigt när vi sjunger (och dessutom ska vi ha på oss konsertkläderna hela dagen då man inte får byta om i kyrkan) så det kan vara bra att ha några olika toppar.
Jag önskar att vi vore i Västerås idag eftersom det är en stor festival där och ikväll är det bland andra The Ark som uppträder. Vi missade festivalen förra året också för då gifte vi oss ;-). Nästa år då SKA vi vara i Västerås när det är Cityfestivalen!


Hahaha, det här är en gammal bild som är tagen med en mobil "modell äldre" ;-).

Det blir en bra dag här i Lund, det känner jag på mig. 
Nu är det dags för en sen frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0