Missfärgad tvätt...

God morgon på er!

Det var segt att komma upp den här morgonen. Håkan ska jobba hela dagen så det blev ingen lång sovmorgon utan jag gick upp när han hade gjort sig iordning.

Vi hade ett litet missöde med tvätten igår, mina nya shorts (tror vi att det var iaf.) hamnade tillsammans med all annan mörk tvätt som skulle tvättas i 40 grader. De färgade av sig en hel del på några plagg, så vi tvättade de missfärgade plaggen två gånger extra vilket innebär att sista tvätten var klar vid halv två... Vi somnade alldeles för sent för att gå upp tidigt idag. Kläderna är fortfarande missfärgade (lite tråkigt för det var några av mina favvoplagg) men de ser bättre ut än efter första vändan.



Igår bokade jag och Håkan in en träff med den här sötnosen =0).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0