Vilken härlig dag! Vi började dagen med en...

img_7039 (MMS)

Vilken härlig dag! Vi började dagen med en härlig frukost och därefter tog vi en tur in till den närmaste byn, Acate, där vi fyllde på vårt förråd av flaskvatten. Därefter låg vi vid poolen ( jag lyckades till och med motionssimma idag) fram till lunch då vi avnjöt 4 rätter tillsammans med paret Becker som kom från USA. Vi pratade och hade jättetrevligt å lunchen övergick i vinprovning ;-). Vi var klara runt halv sex då vi återigen besökte poolen. Nu är det snart dags för middag! Jag har hittat ett hörn här på vingården där jag har en plupp på täckningsmätaren...så jag hoppas att det här inlägget kommer fram med både bild och text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0