Gårdagen


Vid lunchtid komn både Anna och Anna hit. Det blev kycklingsallad och vi hade en mysig lunchstund, så mysig att min syster Anna glömde bort parkeringstiden och då blev det snabba ryck för att hinna ner innan p-vakterna kom och det gjorde vi sån tur var =0).



Därefter åkte jag och min syster Anna till en second hand-affär och fyndade fina saker. Det blev både en liten möbel och kläder för min del =0)

Därefter hämtade vi Anton (en av mina favoritsysslor för han blir alltid så glad när man kommer) och åkte ut till Erikslund för att storhandla, det var solnedgång när vi kom dit, såhär fint var det.


På Erikslund är det ett nybyggt shoppingcenter, vi var bara i mataffären men jag fick en glimt av hur fint det såg ut där inne, jag vill tillbaka och besöka alla affärerna.


Väl inne i mataffären fanns det en liten karusell som Anton fick provsitta (han vet ju inte om att den ska åka runt så han var glad av att bara sitta på hästen ;-).


Därefter åkte vi hem till det Blomska residenset och lagade middag, det blev en rödcurrygryta med kyckling. Jättegott!


En underbar dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0