Skyltsöndag

 

Ojojoj, det har vart fullt upp hela helgen!

Det här blir bara ett snabbt inlägg eftersom jag snart ska iväg. Ikväll är det The Real Grop på konserthuset så jag ska dit och lyssna för att få ännu mer julstämning i kroppen.

Vi började dagen med högmässa i Domkyrkan, jag älskar första advent i kyrkan, alla är glada, det är mycket folk och alla sånger är så skoj!
Efter det insåg vi att stormen i södra Sverige ställer till det för flygen så Håkan bokade in sig på ett tåg istället eftersom alla flyg var inställda(han fick åka redan kl 15.30, om han hade tagit flyget hade han kunnat stanna till 19).
Vi åt pannkakor till lunch och jag fixade klart kakorna innan vi gav oss ut på stan för att träffa övriga familjen.



Jag och Anton framför brandbilen som var på besök på torget.

Vi gick runt och tittade på tomtar och lottstånd men det var ingen riktig julstämning eftersom det regnade till och från och var ca 10 grader ute...

Mamma och Anna vann varsin julklapp


Anton och Edvin åkte tåg på Bondtorget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0