Inte den bästa starten


Förmiddagen har spenderats med att läsa, prata med syrran och Anton i telefon och äta frukost (ingen nyttig sådan eftersom jag inte har handlat sen jag bestämde mig, så det fick gå för den här gången. Jag försöker att se varje bra måltid som någonting bra istället för att fokusera på det dåliga när jag missar/äter mindre bra, så får tiden utvisa om det är ett bra sätt). På dagens lista står mer plugg, en promenad, handling och kanske bio ikväll om allt flyter på som det ska under dagen. Vi får se, jag vet inte hur biljettläget ser ut heller men vi känner att vi behöver göra något helt annat än plugg och flyttkartonger en kväll och vi hoppas att Ed vill följa med.

Jag började på en ny bok inatt innan jag somnade (för att få tänka på någonting annat än hur man skriver ett memo). Den du inte ser av Mari Jungstedt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0