Lådor, lådor, lådor

Det blev en sen kväll igår också, men vi har fått mycket gjort och vi avslutade med att se näst sista avsnittet av Bron, den är så himla bra och spännande!!! Vi tyckte att den var sådär efter första avsnittet men fortsatte att titta ändå och nu är det en av mina favoriter! På onsdag går sista avsnittet, jag längtar efter det samtidigt som jag vill dra ut på det så länge som möjligt för sen är serien slut.

Dagens planer ser ut som de har gjort hela veckan. Packa, plugga och besöka nya lägenheten för att få över lite saker och kanske få upp någon lampa...
Jag älskar att flytta!!!

Jag hoppas att vi även hinner med en liten promenad idag :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0