Min fredag

Himlen är alldeles grå här i Lund och det känns inte så lockande att gå ut idag. Det kommer att bli en tur på stan idag för jag ska köpa en ny kalender för nästa år. Jag älskar att få en ny, fin kalender där allting blir så ordnat och organiserat i början, en färg till träning, en till skola eller jobb osv. (efter några veckor släpper jag på det och använder bläckpenna till allting). I början är det fortfarande många helger som inte är uppbokade och det ser också så lyxigt ut! (våra helger är alltid helt uppbokade men vi jobbar på att nån helg då och då så att vi kan få några helger där vi inte har några planer utan bara kan vara lediga)

Innan shoppingturen blir det dock lite pyssel här hemma, lite plugg och andra viktiga (läs tråkiga, saker).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0