Mitt nya liv

Åh, som jag skrev i fredags (tror jag att det var) så älskar jag att få börja på en ny kalender! Den är så fin och helt tom, drömmarna och förväntningarna över vad som kommer att ske är fortfarande stora och man får börja på nytt (även om det egentligen inte är någon skillnad så känns det som en enorm skillnad för mig).

I år har jag valt en röd kalender, jag blir glad bara genom att se på den och det är bra med tanke på att kalendern följer med mig överallt!

Den är mer mörkröd egentligen men det syns inte på bilderna. Den här gången har jag valt en annan layout invändigt, jag brukar ha dagarna spaltade vänster till höger så att de är långa smala dagar (det här blir en konstig förklaring känner jag) men nu har jag dem under varandra, som ni ser nedan.







Jag älskarn! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0