Regn

Det var ett lätt regn under hela promenaden men deg gjorde ingenting för det var så kul att träffa Al igen och så skönt att få röra på sig.
Det är synd att det är så grått ute, om det hade vart en klar, fin höstdag så hade jag fått lite mer energi.

Dagens planer är att fortsätta med mina hemtentor samt att börja med biblioteksrensningen. Vi har ett rum som vi ska ha som bibliotek här i västeråslägenheten men det är en massa skrot och flyttkartonger kvar sen vi flyttade in för ett år sen, men nu har vi blivit inspirerade av vår effektivitet i Lund och ska ta tag i det rummet så att det är klart till jul. Vi ska köpa mysiga fåtöljer så att man vill sitta och läsa där inne ( det kanske vi inte hinner före jul men jag hoppas det ;-).

Såhär fint väder var det inte idag men eftersom det regnade kunde jag inte ta någon bild idag, vi hoppas på bättre väder till morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0