Ska jag?


Jag fick precis ett mail från MdH (Mälardalens högskola) där de meddelade att jag har kommit in på ytterligare en kurs som pågår nu under höstterminen. Jag tror att jag ska tacka ja för det verkar vara en rolig kurs som handlar om utveckla organisationer och ledarskap. Jag läser redan två kurser men den här sista kursen är bara 7,5p så det borde inte vara några problem. Jag ska fundera och så ska jag prata med Håkan efter kören... Han kommer nog att säga att jag ska tacka ja. JAg vill kolla hur långt de har hunnit så att det inte är en massa uppgifter som jag ligger efter med redan innan kursen har startat...
 
Jag som var så orolig för att inte ha någonting att läsa i höst, jag ska lära mig att det alltid löser sig!


Foto: Petra Gau

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vad kul!!! :) Då kan vi luncha sen då ;)

2011-11-09 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0