Studentlivet

För det mesta trivs jag med studentlivet, jag älskar att kunna planera mina dagar som jag vill och läsa när jag vill osv. Det finns dock tillfällen då jag önskar att jag inte vore student. Ett av dem är nu, jag sitter och skriver på en företagsekonomi uppgift som ska vara inne senaste kl 09.00 imorgon (läs idag). Jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att det inte är någon idé att gå och lägga sig för jag kommer aldrig orka upp i tid imorgon, det är bättre att fixa klart allt nu och sen sova.

Morgondagens promenad blir inte förrens kl 10 så jag får sova några timmar i alla fall.

Håkan har nu spenderat ca 11 timmar på tåget och har inte kommit speciellt långt, jag ska förklara mer imorgon men TACK, GUDRUN! :-( kan jag iallafall säga när jag hör hur trött Håkan är och att han är besviken på att missa ett jätteviktigt möte imorgon.

Ja, jag behövde ett litet break för att beklaga mig innan jag åter grottar ner mig i AFFO-världen.

/Hälsningar från trött-Kristin som bara vill lägga sig i sängen och SOVA!

Dagens hatobjekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0