Svartån

Det var så underbart skönt ute idag! Dels gick vi mycket senare än vi brukar men till störst del berodde det nog på att solen var framme och gjorde det ljust och fint.

Jag kom i säng efter klockan 4 inatt (men nu är företagsekonomin inskickad!) så jag är otroligt trött men har bestämt mig för att hålla mig vaken och istället lägga mig extra tidigt ikväll. Idag ska jag inte läsa någonting alls, jag känner att jag behöver en paus. Istället blir det pyssel, närmare bestämt julkortspyssel. Ikväll kommer Al hit och myser, det blir lite rester från gårdagens adventsfika och så ska vi spela spel eller kolla på film eller någon annan mysaktivitet.


Eftersom det var så fint väder så tog vi en runda runt Svartån istället för vår vanliga rutt.


Al posar med tvättkvinnan...


...och då kom änderna för de trodde att de skulle få mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0