Västerås, here I come

Jag sitter på tåget och är snart framme i Norrköping där jag ska byta tåg, vi är lite sena men jag borde hinna ändå.

Vi var så duktiga igår ( om jag själv får säga det ;-). Vi packade upp 44 flyttkartonger!!! Helt otroligt! Det är fortfarande 36 kartonger kvar men vi har gjort mer än hälften :-). Jag är så nöjd!
Och av de 36 är ca 20 st från vårt gamla förråd som vi ska gå igenom och rensa när vi har packat upp de "vanliga" lådorna.

Här kommer en liten dagens från tågtoaletten (svårt att ta en bild utan spegel såhär på tåget).
Jeans Lindex, topp Gina Tricot, kofta MQ och väska Gina Tricot.


Kommentarer
Postat av: Anna

Då behöver jag inte messa dig och fråga vilken dag du kommer ;)

2011-11-22 @ 10:27:25
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0