Veronica Maggio

Vi var på en fantastisk konsert nu ikväll på Västerås Konserthus med Veronica Maggio. Jag gillar hennes senaste låtar och blir alltid glad när jag hör dem på radion så när vi hörde att hon skulle komma till Västerås så bestämde vi oss för att gå. Vi var där tillsammans med Anna och Andreas och vi träffade på en massa vänner och bekanta på konserten. Konserten var som sagt underbar men alldeles för kort, efter ca 50 minuter sa hon tack och därefter blev det några extranummer. Jag har gärna lyssnat på fler nummer...





Efter konserten köpte vi hennes senaste skiva och jag fick den signerad ;-) Anna tog kort och jag har lånat dem från hennes blogg.




Skivan kommer att gå varm imorgon när jag ska städa inför kvällens middag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bilderna på dig och Verre finns även på din mail, skivan tänkte jag att du kan fota själv ;)

2011-11-04 @ 09:17:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Tack Anna!

2011-11-04 @ 09:57:37
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0