Yr i bollen

Ojojoj, vad skönt och välbehövligt det var att skämma bort mig själv lite!

Jag började med en helkroppsmassage, det var perfekt för mina "iPhone-armar" (jag har alltod haft problem med musarm och nu när jag använder min iPhone mer är det den jag får ont av...). Nacke, axlar och rygg är mina favoriter, det gör väldigt ont men är så skönt och jag blir alldeles avslappnad ;-).
Efter massagen var det ansiktsbehandling och det var tur att Anna hade varnat mig för att det kunde göra ont...att klämma pormaskar är inte skönt!
Allting annat var underbart skönt och jag somnade ;-).

Redan när jag skulle vända på mig under massagen så märkte jag att jag var riktigt yr (man kan bli det när blodcirkulationen kommer igång) och det har inte riktigt släppt än. Jag höll på att rasa in i väggen på AQVA och hela vägen hem kändes läskig så just nu sitter jag i sängen och tar det lite lugnt.



Det kommer definitivt att bli fler besök framöver!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Härligt älskling!

2011-11-07 @ 17:52:38
Postat av: Anna

Hoppas du har fyllt på med vätska under dagen. Det är bra för att forsla bort alla slaggprodukter som lossnar under massagen.

2011-11-07 @ 21:23:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0