En stadig frukost och besiktning

Idag är det dags för husbesiktning! Det är det sista som är kvar innan köpet går igenom så vi håller tummarna för att allt går vägen. Först ska jag på ett annat möte så frukosten är redan uppäten och jag är klar att ge mig iväg.

Det blev en lugn kväll igår med Frölundas match på datorn och Criminal Minds. Jag hann även med att mäta de stora möblerna så att jag kan se efter om de får plats där vi har tänkt när vi är där idag på besiktningen.

Idag blev det en rejäl frukost med knäckemackor (Ryvita) med leverpastej och mammas gurka, yoghurt med russin och folsyra. En bra start på dagen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummarna!

2012-11-02 @ 13:08:11
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0