Flyttkartonger och oreda

Snart lämnar vi rosa huset.
 
Det har varit fullt upp hela eftermiddagen. Föräldragruppsträffen var intressant som vanligt och vi pratade om vad som händer efter förlossningen och första tiden hemma. När jag kom hem så började jag direkt med flyttkartongerna och hann med 10 stycken innan det var dags för middag. Nu är de flesta garderoberna i hallen tömda och en del av klädkammaren, det går sakta men säkert framåt. Om vi kan köra dit lite saker redan nu i helgen så vill jag ha förberett så mycket som möjligt.
Jag börjar redan tröttna på alla flyttkartonger och kassar här hemma så det skulle vara skönt att få över en del redan den här veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0