Fars dag

Vi firade min pappa igår kväll så vi kom hem och i säng sent, även Wilma som sov till 12 idag, då jag väckte henne så att hon inte ska komma alldeles ur fas. 


Håkan fick sovmorgon dagen till ära, väldigt uppskattat! Jag och Wilma uppvaktade honom och vi har en riktigt lugn och skön dag här hemma. W är inte på topphumör (hon hade nog behövt sova lite längre) men till slut fick jag nån bild där hon inte grinar som ni ser nedan.

Eftersom W inte kan göra/fixa någon egen present än så fick det bli ett Frölunda-kit med body, mössa och nappar. Frölunda är pappa Hs favoritlag.

Dagen fortsätter lugnt med hemmamys. Jag ska fixa middag och dessert, så jag hoppas att W är på bättre humör efter eftermiddagsluren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0