Flytt, helg och träningslängtan


Såhär såg det ut i Lund tidigare i veckan.

Veckan som gått har varit innehållsrik. Jag har varit i Skåne, packat ihop ett flyttlass och mött flyttgubbar som har kört vårt lass från Lund till Västerås samtidigt som jag och Wilma tog tåget till Västerås och mötte upp flyttfirman där för att ta emot lasset igen. Det var en stressig dag men SJ underlättade och höll tidtabellen och Wilma var nöjd större delen av resan. När vi var i Skåne var mannen i Västerås och tvärtom. Nu är lilla familjen på samma ställe och i källaren står en massa flyttlartonger som ska packas upp. 
I helgen har vi körrep, familjemiddag och en massa som ska fixas med huset. Det ska bli roligt men det känns lite stressigt också. 
Det blir alltid samma saker som skippas varje helg och när vi ska hinna med dem  vet jag inte. 
Alla dagar är inte på topp och det här var definitivt en som hamnade långt ner på listan. Jag ska sova nu och hoppas att morgondagen blir bättre. Jag är riktigt sugen på ett träningspass just nu, den känslan har jag inte känt på länge (ca 1,5år) men jag kan inte träna nu när det är midnatt. När jag tränar blir jag av med stress, ilska och allt annat jag inte vill bära runt på och så blir jag mer harmonisk och en bättre fru och mamma. Imorgon är det fullt upp som sagt men på söndag kanske det hinns med ett litet hemmapass. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0