Fredag med träning, vänner och bad

Vi började dagen med ett step-pass på Actic. Oj så jobbigt det var! Svetten lackade och musklerna brände men det känns skönt att börja helgen med ett träningspass. 
W skötte sig nästan hela passet vilket innebär att jag fick jobba hårt.
Efteråt blev det lunch till W och jag gjorde mig iordning till lunchen. Vi träffade Pernilla på Global Living och jag testade deras Club sandwich. Vilken macka! Den var så god. 

Vi tog en sväng på stan och jag mötte många bekanta, dessutom får Åhléns tummen upp för bra service! Så skönt när de är hjälpsamma utan att man behöver krångla. 
Om en stund ska vi ge oss iväg på babysim och idag ska Ws mormor göra oss sällskap. Det är kul när det är två vuxna som kan plaska med W.
Efter det hoppas jag på en skön fredagkväll med god mat och en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0