Julefrid?



Jag hade så mycket planer för den här dagen och det gick riktigt bra större delen av dagen. Vi besökte BVC där de gjorde hörsel- och syntest. Det gick strålande! 
Därefter blev det en tur på stan och en promenad hem i blåsten. När jag och W hade fått i oss lunch gjorde jag ett försök att ta kort på henne i julmundering men efter 3 kort (precis som igår) så gav hon upp. Hon grät tills hon somnade och jag fick lite fixatid. 

Jag bestämde mig för att göra lussebullar såhär på kvällskvisten men det tyckte inte W var en bra idé, hon skrek både när hon var på golvet och i min famn. Jag insåg när jag redan hade börjat baka att jag saknade en del ingredienser så det fick ersättas med annat. Jag har inte smakat dem än men jag hoppas att de blev okej ändå. 

Eftersom hon var så ledsen så bestämde jag mig för att göra längder...det går inte snabbare, det tar snarare längre tid när man inte är van, och dessutom ser de ut som ***. Jag önskar att Wilma var äldre så att ni kunde tro att det var hon som hade bakat. 
Är det en treåring eller är det Kristin som har bakat?

Vetebröd är det jag har svårast för att baka, men jag älskar att äta det. Övning ger färdighet men nästa gång ska jag se till att jag inte är ensam hemma med W så blir det ett stressmoment mindre. 

Nu blir det äntligen soffan, disken får vänta en stund!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker Du var jätteduktig!!! Vi smakar gärna! Puss syster

Svar: Tack :-). Det får ni gärna göra!
Kristin

2013-11-28 @ 21:47:11
Postat av: Anna

Tycker också det ser gott ut!

2013-11-28 @ 23:07:23
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0