Tisdagsträning och full fart framåt

Det går verkligen i ett här hemma och det blir ingen tid över till bloggen, jag som har så mycket att skriva om! 

Jag ska rapportera om den senaste veckan men börjar med dagens nöjen. Dagen började tidigt då vi hade bestämt oss för ett besök på öppna förskolan på Gryta. Jag hade med mat till både mig och Wilma så efter sångstund och lite lek åt vi lunch. 
Eftersom W vägrade att sova och det inte var jättemycket folk på öf bestämde vi oss för att ta en promenad å gryta. Det blev en underhållande promenad med många minnen som bubblade upp. Vi gick bland annat förbi mitt gamla dagis. 
Vi fick några timmar hemma innan jag packade in oss i bilen och körde till Stefan och Emelie som tog hand om W medan jag var och tränade.
Redo för ett hårt pass på gymet! 

Träningen är viktig för mig så därför försöker jag att få till åtminstone ett pass per vecka där jag tränar utan W och bara kan fokusera på mig. 
Om inte H är hemma så försöker jag att lösa det med barnvakt. 
Jag blir så mycket piggare och får en massa energi när jag tränar vilket gör mig till en gladare och mer harmonisk mamma.
Trött, röd och svettig.

Imorgon får vi besök och jag ska även försöka att hinna med en promenad, lite shopping och sång. De två senaste nätterna har jag somnat alldeles för sent så nu är det dags att stänga ner så att jag får mina timmar med skönhetssömn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0