Personlig vintage

Jag har fått en kasse med kläder från mina föräldrar och den innehåller kläder som jag hade när jag var liten. Hon har haft en del saker och nu var det dags att prova höstoverallen som jag hade min första höst. Eftersom jag är född i slutet på februari så skiljer det bara en månad och W är mindre än vad jag var så det är inga problem med storlekarna. 
Den här overallen sydde min farmor så det är extra roligt. Jag tycker att den har lite 70-tals-vibbar trots att den är gjord 1983.




Kommentarer
Postat av: Emma

Det där va nästan som att se Melvin i rosa ;-)
Sötaste Wilmis :-)

Svar: Vad roligt att du skriver det :-) då måste det finnas lite Ullström-gener i henne ;-).
Kristin

2013-10-03 @ 22:31:41
Postat av: Anna

Klart det finns lite Ullstrumpa i henne. Annars hade hon inte varit så söt ;)

2013-10-03 @ 22:50:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Kerstin

Oj så fin, tänk när farmor Margit sydde den åt dig var hon sextio år. Så glad hon skulle varit att se söta Wilma i den!
Kram på er.

Svar: Det känns extra speciellt eftersom farmor har gjort den, och kul att den passar så bra. Ja, det hade varit roligt att kunna visa henne💜
Kristin

2013-10-04 @ 14:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0