Besök i storstaden

Min söta tjej som jag ska vara utan i helgen. Fotograf: Elin Ivemo http://elinivemo.com
 
Imorgon åker jag till huvudstaden. Jag ska umgås med vänner och se Jill Johnsons krogshow på Hamburger Börs. Det ska bli så roligt och jag har sett fram emot det här sen långt innan man kunde boka biljetter.

Jill är en av mina stora favoriter och hon är så duktig live. Jag har sett de flesta av hennes vårturnéer, dock inte mars 2012 eftersom Wilma var beräknad där i krokarna.
Jag får sällskap redan på tåget av min vän Anna så det är extra roligt! Förutom krogshowen så hoppas jag att vi hinner med lite shopping och god mat och drinkar.
 
Andra planer för helgen är mammagruppsträff, städning, hemmafix och ta det lugnt. Eftersom förra helgen gick i ett i och med cd-inspelningen så ska vi ta det betydligt lugnare den här helgen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det ska bli så kul!!!

2014-02-21 @ 12:23:16
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0