Dagspa och bloggpaus

Här är jag redo för massage!
 
Det var länge sen ni hörde något från mig här på bloggen och nu har jag äntligen tid för ett litet inlägg. Det är fullt upp hela tiden här hemma, är det inte det ena så är det det andra och inspirationen har inte funnits där, trots att jag har massor att skriva om.
 
Idag fick Wilma åka till mormor och jag fick några timmar på Romerska dagspat på Kristiansborg. En timslång massage (en present från födelsedagen 2012) var ljuvlig för mina trötta axlar, och den obligatoriska halvtimmen i värmerummet innan med dagens VLT var underbar.  Det blev en lång dusch när jag kom hem, i vanliga fall är det snabbast möjliga eftersom W är utanför och snabbt blir uttråkad i resesängen trots att den är fylld med leksaker. I början kunde jag ha henne fritt på golvet men nu drar hon iväg och rör allt hon inte får (t.ex. käkar löv från hallmattan) så nu får hon sitta i resesängen istället.
 
Äventyren som har varit under bloggpausen får jag återkomma till men jag har hunnit med en skivinspelning med kören, en resa till Skåne, TRE tjejmiddagar (välbehövliga sådana), planering av semester och en massa annat. Och så ska sista delen av årsresumén komma upp här, jag såg att den inte var publicerad än men förhoppningsvis imorgon.
 
Nu har jag precis ätit ett sent mellanmål. Kvarg med solroskärnor, valnötter, färska hallon och honung, jättegott.
Vi hörs imorgon, då ska jag berätta om helgens äventyr!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0