Födelsedag

Igår var det min födelsedag och dagen började vid 7-tiden när jag blev uppvaktad av min man. Wilma vaknade men tyckte att det var alldeles för tidigt så efter paketöppningen somnade vi om och vaknade igen vid 9.30.
Efter några timmar hemma bar det av ner på stan där jag besökte optikern innan det blev en sen lunch på Global living. Till efterrätt blev det varm choklad och kladdkaka och efter det var jag så mätt så jag orkade inte med någon ordentlig kvällsmat.
Vi skulle ha ätit lamm och potatisgratäng men det får vänta till kvällens middag istället. Wilma sover, Let´s dance är snart på tv:n och snart kommer mannen hem från jobbet och då ska vi fixa middag och förbereda lite inför morgondagens födelsedagsmiddag med familjen. Jag brukar alltid ha en middag med familjen och en med vänner men middagen med vänner får nog utebli i år. Det är fullt upp hela tiden och vi har knappt någon helgkväll ledig.
30-årsfesten förra året uteblev eftersom jag var höggravid så någon gång ska det bli en ordentlig fest!
 
 
På Global Living igår.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sprang på dina föräldrar på teatern i torsdags! Visst är det svårt att hinna med allt man vill göra? Den egna födelsedagen har en tendens att få ge vika. Ser dock fram mot en fest, kanske sommarfest i trädgården?

Svar: Ja mamma sa det idag :) va kul! Det borde vara 3 dagar jobb 4 dagar ledigt, då skulle vi hinna med lite mer iallafall :).
Kristin

2014-03-01 @ 09:21:47
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0