Söndag och inte mors dag

Vi började dagen med en tur på stan För att köpafödelsedagspresent till Wilmas kompis och därefter blev det lunch på Global Living. 


Jag ringde min mamma nu ikväll för att säga "ha den äran på mors dag" och då fick jag reda på att mors dag var först nästa söndag, haha! Vi har firat lite smått idag eftersom vi trodde att det var idag men det ser jag som en uppladdning inför nästa söndag. Man ska fira så ofta man kan! 

Wilma var på sitt första barnkalas idag och hon hade jätteroligt! 
Vi visste inte hur det skulle gå att lämna över paketet som hon gärna ville ha själv, men det gick jättebra. 


Vi har ätit kycklingtacos till middag och efter det svenska jordgubbar med grädde och nu tittar vi på filmen på 4an. Efter det är det läggdags. Imorgon ska det städas inför tisdagens visning. 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D

2015-05-25 @ 10:16:25
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0