Ändrade planer

Ibland blir det inte som man har tänkt sig. Min helg var vigd å körrepetition med Camerata InCantus men när vi vaknade imorse hade W 38.9 så det var bara att stanna hemma. 

Till lunch blev det en av Ws favoriträtter men hon rörde den inte.

Det är den enda nackdelen med att sjunga i samma kör som mannen leder, det är alltid jag som får vara hemma när de är sjuka, inte funkar med barnvakt osv. 
Imorgon ska kören få träffa Karin som ska berätta om och hjälpa oss med rörelse och scennärvaro, det har jag verkligen längtat efter men jag hoppas att jag får lite tips i efterhand. 

Så idag har jag tittat på barnprogram, klistrat klistermärken och tjatat om mat å vatten utan framgång. 
En födelsedagspresent från mormor och morfar.

Vi får se vad eftermiddagen bjuder på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0