En bra kväll

Vissa kvällar så tar läggningen en evinnerligt tid och det är tårar och arga miner, men vissa kvällar är det bara mysigt och allt går som en dans! Ikväll var en riktigt bra kväll. Vi la oss i tid, läste tre böcker och de somnade utan protester. 
Mina älskade döttrar.

Wilma ville ligga bredvid mig men jag vågar inte ha Lily på kanten så jag och Wilma höll handen istället. 
Inatt kommer Håkan hem, han har varit på körturné och vi har saknat honom! Medan han har varit borta så har jag försökt att komma bättre i ordning här hemma i de renoverade rummen och samtidigt börjat att packa ner vardagsrummet. Det är en vecka kvar tills renoveringen fortsätter och då är det bland annat vardagsrummets tur. Jag vet inte var vi ska ställa alla möbler och kartonger men det löser sig förhoppningsvis. 

Veckan som kommer är ganska fullbokad. Badrumskillarna kommer 7 imorgon bitti och nu är det äntligen dags för kakel! Det är roligt när det är synliga framsteg. 
Besök hos barnmorskan, playdate, luncher, ärenden och en del annat står på schemat. Och så är det midsommar på fredag! Jag älskar midsommar! I år ska jag beställa kransar till oss tjejer, jag har tänkt tanken de senaste åren men alltid glömt bort det men nu ska jag försöka att komma ihåg det till imorgon. Jag och barnen ska också köpa en nalle till bebisen som den ska få av Wilma och Lily. Nappar har vi redan köpt, Wilma var väldigt noga med att bebisen ska få nappar av dem. Jag ska även införskaffa det sista till BB-väskan, jag ska googla lite och se vad jag behöver ha med mig. Imorgon går jag in i vecka 39!


Snart får vi träffa dig!


Kommentarer
Postat av: Helena Sundberg

Vad fina Ni är.
Pussar & kramar
faster

Svar: Tack fina du❤️hoppas att vi ses senare i sommar! Stor kram💕
Kristin

2016-06-20 @ 11:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0