Gravidfotografering

I tisdags åkte jag till Sala och hämtade bilderna från gravidfotograferingen. Barnen var inte på humör när vi fotades men det blev många bra bilder ändå och fotografen Linda lyckades fånga ett och annat leende från barnen. 
När jag har fått över bilderna till datorn så ska ni få se flera.
Magen i vecka 35.
 
Vi fortsätter att fixa här hemma och idag har mina föräldrar varit här och hjälpt till. Det har tvättats fönster och spikats lister. Nu är matbordet på plats igen, samt vitrinskåpet och bänken i köket.
Jag har även börjat ställa in saker i barnens nya sovrum men vi väntar fortfarande på den nya sängen så nu avvaktar jag tills den kommer så att jag ser hur mycket plats jag behöver. En rolig/fin barnlampa står på inköpslistan samt någon form av förvaring.
 
Köket har verkligen förändrats trots att vi bara gör en mini-make over där. Innan renoveringen såg det ut såhär:
Mintgröna väggar, ärtgrön färg ovanför diskbänken samt en tredje grön nyans på golvet.

 
Och nu ser det ut såhär:
 
Väggarna har blivit vita, ovanför diskbänken sitter en tapet och det grön- svartrutiga golvet ska målas grått men det sker veckan efter midsommar när de fixar vardagsrummet. Mer bilder kommer när vi kommer mer iordning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0