Surpuppan Reising


Jag skulle precis fixa lunch när jag inser att nyckelingrediensen saknas, och jag orkar faktiskt inte gå och handla innan jag äter för jag är alldeles för hungrig för det, så nu vet jag inte vad jag ska göra. Och går jag ut så vill jag ta hela turen på en gång och då är det för sent för lunch när jag är tillbaka.

Det här är en av mina negativa sidor, när jag blir FÖR hungrig så har jag inget tålamod över huvudtaget! Jag blir sur för precis allting och ingenting duger. Jag avskyr när jag är såhär för det är inte roligt.

Det kommer att sluta med att jag inte äter någon lunch för alternativet som finns är köttbullar och makaroner och det är sånt som jag försöker undvika...
De flesta av er har kanske inte stött på den här sidan av mig, iallafall inte här på bloggen så jag tänkte att det var dags nu ;-).


Ps. Bara jag läste igenom det här inlägget så började jag nästan skratta för jag är så löjlig, det är tur att jag kan roa mig själv iallafall.

Såhär skulle min lunch ha sett ut idag, och receptet hittar ni här (klicka).





Kommentarer
Postat av: Rickard

Skojar du? det är ju salladen du ska ha TILL lunchen.

2011-11-18 @ 14:17:08
URL: http://rickardv.se
Postat av: Kristin

Haha, nej Rickard, just nu försöker jag att byta ut en del av gluten (eller kolhydraterna) så att jag ska bli piggare och förhoppningsvis gå ner nåt kilo... Och då blir det mest sallad som tillbehör till köttet och fisken.

2011-11-18 @ 14:40:32
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0