Balkongmöbler

Igår när vi åkte hem ifrån Grythyttan så var vi in på Jysk i Örebro. Vi insåg direkt bär vi startade från Grythyttan att vi inte skulle hinna till Västerås innan klockan 19 (när de stängde) så då passade vi på att kolla läget i Örebro.

Vi hittade en fin grupp som vi tror kommer att passa bra på balkongen och det var ett riktigt bra paketpris på den =0) tyvärr fanns den inte hemma idag så vi kunde inte få med oss den på en gång (vilket jag hade hoppats på). Nu vet vi i alla fall vad vi vill ha, så nästa gång Håkan är här så får vi se till att ordna ett besök på Jysk.







Dynorna som vi tyckte passade bäst till ser ut såhär:


Jag längtar tills balkongen är iordninggjord inför sommaren! Nu ska jag bara bjuda över mina syskon som har gröna fingrar så att de kan fixa jordgubbar, smultron och tomater ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Och sen kan du bjuda in mig för jag är jättebra på att njuta av fina balkongmöbler och egenodlade bär;)

2011-04-19 @ 22:13:43
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Absolut! Jag är också ganska bra på det så vi utgör nog ett bra team ;-).

2011-04-19 @ 22:20:51
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0