Djingis Kahn

Jag har blivit frälst! Jag njöt i fulla drag igår kväll när Lundaspexarna framförde Djingis Kahn i ett fullsatt AF.

Håkan utanför AF-borgen




Salen börjar fyllas




Håkan i pausen




För er som inte har sett något studentspex så är det så att om publiken gillar en sång så applåderar de tills de spelar den igen och då gör skådisarna något annorlunda ;-). Vissa sånger kan upprepas en nio gånger innan publiken tröttnar, riktigt roligt!!!

Efter spexet gick vi till Myntha för att äta middag. Vi hade egentligen bokat bord på en annan restaurang men när vi kom dit så meddelade servitören att såhär sent kan ni välja på en räkmacka eller en hamburgare (trots att vi hade bokat bord innan), och det var inte riktigt vad vi var ute efter...så vi tackade för oss och gick vidare till Myntha som gladeligen serverade oss mat trots att klockan var mycket.

Matdags


Tyvärr så var min hals för tjock så Håkan fick ta mitt vin och jag åt bara köttet som var väldigt mört och gott!




Håkans kyckling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0