En blind leder en blind...

När jag gick hem från gymet så såg jag det här



En synskadad man som leder en radiojournalist med ögonbindel =0) hunden såg först lite förvånad ut när de började gå men gillade snabbt läget. Jag gick bakom dem å hörde "nu kommer en cyklist" "till höger en bil" å så vidare. Radiojournalisten var väldigt lugn, hade det vart jag så hade jag känt att jag inte hade någon kontroll och fått panik, typ.

Nu är det hög tid för mig att göra mig iordning och bege mig till ICA!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Vad intressant... Journalisten tyckte nog det var intressant att testa hur det var att vara synskadad. Vem var det som såg bilen till höger och cyklisten då? Hunden? :-)

2011-04-07 @ 21:15:07
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Kristin

Det var den synskadade, han hade superkoll på läget ;-).Puss!

2011-04-07 @ 21:48:29
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0