En effektiv kvinna

Det var så ljust och fint väder ute när jag och Linda gick hem från jobbet idag, trots att jag jobbade sent så fick jag en sån energi så jag dammsög, vattnade blommorna, plockade ur och i diskmaskinen, diskade det som skulle diskas för hand och plockade undan i köket. Nu känner jag mig duktig och den här energin betyder verkligen att våren är här! Det är så underbart att känna energi igen!
Eftersom jag sov dåligt inatt så trodde jag att jag skulle behöva vila en stund när jag kom hem för att ens orka med kvällen men jag är inte ens trött =0).
Jag vet att det här är sånt som många gör varje dag jämt och dessutom håller ordning på ett par barn å jobbar heltid å så men för mig är det här bra jobbat.


Blommorna som jag vattnade, orkidéerna doppade jag (heja mig!).


Nu är det nästa såhär fint i köket, bortsett från dukningen ;-)


Nu är det dags för kvällsmat och lite TV!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Älskling, du är jätteduktig!!! Fantastiskt att du hunnit med allt detta idag. Du är bäst! :-) Puss

2011-04-04 @ 20:32:19
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tack älskling! Du är gullig som säger det trots att jag beter mig som en riktig kossa (och då är jag taskig mot kossorna) bara för att jag inte orkar med livet ibland. puss

2011-04-04 @ 20:55:22
URL: http://reising.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är jätteduktig vännen! Ibland orkar man bara inte och inte blir man en sämre människa för det!

2011-04-04 @ 21:10:41
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0