God morgon på er! Idag tog jag en liten so...

img_5494 (MMS)

God morgon på er! Idag tog jag en liten sovmorgon, jätteskönt att få sova tills man vaknar. Det som är mindre roligt är att jag jag är helt igensvullen i halsen. Jag har känt mig svullen i halsen hela veckan men när jag kom ned till Lund igår blev det mycket värre, för här har blommor och träd kommit en bit längre. Jag är allergisk men det brukar yttra sig genom nysningar, täppt näsa och rinnande ögon. Nu piper det i bröstet så fort jag anstränger mig eller när jag ligger ned och det gör ont precis hela tiden. Ikväll har vi bokat bord på en väldigt bra restaurang i Göteborg, men det känns inte roligt när jag inte kan svälja maten... Jag ska kolla om jag kan få komma till vårdcentralen idag och få någon medicin. Mina planer för dagen det kungliga bröllopet i London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0