God morgon

Jag hade lätt mjölksyra i axlarna hela dagen igår så vi får se hur det går på gymet idag. När jag skulle bära kakorna till kören igår så skakade armarna redan när jag gick ut genom porten, så jag trodde aldrig att jag skulle orka bära kassarna hela vägen till Kyrkbacksgården men det gick.
Det är nya pass nu så igår körde vi ben, axlar och triceps. Det var jättejobbigt och svetten rann vill jag lova! Jag minns inte vad det är vi ska köra för muskelgrupper idag men jag gissar på mage, biceps och rygg.

Idag ska jag även hinna med några ärenden, lämna in min skoluppgift, städa, handla och fixa middag eftersom jag får besök av Pernilla och jag ska även försöka att lägga upp ett av recepten från igår =0).

Jag åt min sedvanliga frukost men kastade en längtansfull blick på onyttigheterna i kylskåpet...





Kommentarer
Postat av: Bettan

Kasta blickar är tillåtet :)

Bra jobbat både igår&idag!

2011-04-07 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0