London bokat!

Nu har vi bokat resa till London! Vi åker dit i början på maj och ska fira Emilia i efterskott (hon fyller år 24 april). Det ska bli så mysigt!
Jag hade inte tänkt på att Will & Kate gifter sig 29 april, då vi hade tänkt att åka egentligen, men det kändes lite hysteriskt med ett kungabröllop i London och det är nog inte så lätt att få tag i ett hotellrum så vi åker 1 maj istället.
Jag är en stor rojalist som älskar allt kungligt, men jag tror att man ser det bättre på TV =0).

London juni 2010. På varuhuset House of Fraser.


Februari 2010. Towern.


December 2009. Håkan på Oxford Street.


Juli 2009. Jessica och Emilia på Byron´s
Byron

Oktober 2008. Emilia vid Big Ben.



Jag hoppas att det är varmt och skönt där då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0