Lördag i Stockholm

Här står jag i solen på stationen och väntar på tåget som ska ta oss till Stockholm

Titta vilken klarblå himmel!


NKs skyltning är så läcker!








Lunch på Café Crème




Lunchen




Jag fick ont i magen och blev helt svullen av lunchen, antagligen för att jag inte har ätit bröd på 2 veckor, inte roligt alls. Nu vet jag att jag ska skippa mjukt bröd (det har Bettan sagt tidigare men nu fick jag själv uppleva hur kroppen reagerar på det).

Vi hälsade på Frida och alla fina väskor i Sturegallerian.


Söta Håkan!



På hotellet pågick det både fotograferingssession och filminspelning, spännande! Tyvärr var det lite hemlighetsfulla. Det enda jag hörde var att något av rummen hade förvandlats till Istanbul :-).
Bilderna från kvällen kommer senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0