Moderna hem

Jag har jobbat idag och kom nyss hem. På vägen hem så gick jag förbi Moderna hem för att jag skulle köpa en sån här, vet ni vad det är? ;-)



Det är en ställning till mina flaskor i köket. Såhär ser det ut med flaskorna i, problemet är bara att listen som de står på är för smal så att benen på ställningen kommer lite utanför och det leder till att varje gång man tar diskmedel så kommer den att rasa...inte så smart så det blir nog till att gå tillbaka till affären och istället ta den varianten i trä utan ben...jag som tyckte att vitt skulle passa bättre =(



Jag vill ju inte ha diskmedlet vid sidan om som på bilden nedan, dessutom så var det inget snyggt med det vita mot träbänken så det är bara att gå tillbaka.



Ikväll ska jag träffa familjen, var, när och hur har jag ingen aning om men det löser sig nog snart ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0